2016. szeptember 13. 17:52 - Serrath

9th Age Fantasy - Hungarian Team Championship - Székesfehérvár

Tisztelt Nagyközönség!

Ahogy ígértem, írok egy kis beszámolót, előtúrva a dzsídípítermelésben megfáradt elméből, a még elraktározott (és remélhetőleg nem sérült) emlékeket.

Warhammer Fantasy, 9th Age néven futó rajongói kiadású szabályrendszer, de a klasszikus kis seregek. Mindez együtt vasárnap annyit jelentett, hogy HTC!

A játékot magát nem mutatnám be, jobb mint az édzs of szigmárín, vagy a 40k, vagy sok másik is. Vannak érvek, ellenérvek, de nem boncolgatjuk most a rendszert.

A versenyről röviden annyit, hogy három fős csapatokkal lehetett nevezni, és össze is jött kerek 10 csapat, azaz 30 kitartó ember, akik hű követői a játéknak, amit személy szerint nagyszerűnek tartok. Jómagam a "miskolci" Elmebetegek Keletről csapat őrmestere voltam Ogre seregemmel.

Az idézőjel azért van, mert bár mind a hárman (még Tyuki és Sebitar) miskolcon kezdtük pályafutásunkat, már egyiken se lakunk ott :D

A képeket itt érhetitek el. Rengeteg szép sereg nevezett a versenyen, több csapat esetében is jellemző volt a teljes festettség (pl a miénket :D)

A nap nagyjából háromnegyed nyolckor kezdődött, a versenyre érkezés pedig 8:00-kor vette kezdetét. Izgatottsággal és kezdők szerencséjével felszerelve érkeztem meg a helyszínre. (Az első meccs volt életem harmadik 9th age játéka :D )

Már vártak az asztalok, Emeraldék szorgosan méregették a terepek elhelyezését, ami szerintem úgy az első verseny alatt inch-eket vándorolt és úgy is maradt :D

Jómagam Bogesz törpe seregétől kaptam ki az első meccsen. Nagyjából az egyetlen sereg volt, amit nem akartam. A terv az volt, hogy én viszem Szaka Breton seregét, mellyel a játék legeredményesebb versenyzője lett. Mondhatom, hogy szerencsémre nem így történ. Jóó meccs volt, végre bizonyított az ogre ágyúm, és törpékkel szemben! :D Igaz kikaptam, de élveztem az ütközetet, jó hangulatban telt, nem kapkodtunk, de kényelmesen lejátszottunk 5 kört ha jól emlékszem. Igaz a seregem java oda lett, de okoztam azért fejfájást :D

Csata a törpék ellen.

Második ütközetben sikeresen kaptam egy gyalog galopp breton sereget (Hammerhead). A verseny talán legötletesebb serege! Lovasok helyett a talpon két figura, egyik a lóügetést kopácsoló, mint ebben a videóban is.
Jó meccs volt, kiegyenlített, és figyelmetlenségemnek köszönhetően vesztes csata is :D Ha jól emlékszem 195 ponttal többet vettem le, de ellenfelem megcsinálta a küldetést, mellyel az állást visszafordította. Itt már, az első játékkal ellentétben, tudtam élvezni az ogre roham jelentette előnyöket.

Azt hiszem a verseny legkompromitálóbb képe :D nem tudom mit érezhettem akkor :D

Harmadik meccsem egy Empire sereg ellen (Sztyopa) vívtam, melyben volt ám minden, főleg egy félelmetes steam tank is. Többen említették, hogy sajnos lebutult, hát nem tudom. Én ütöttem a cicalovasaimmal, de mindhiába :D
Egyébként ezt a versenyt is nagyon élveztem, annak ellenére, hogy lepucolt a pályáról. Nagyon pörgősek voltunk, 50 perccel a kör vége előtt végeztünk, és nem azért mert két körös volt. Emlékeim szerint 5 kerek kört játszottunk, ahol bedobtam a törölközőt, mert két menekülő cicalovas osztagom maradt.

Itt még fent volt a seregecském! Háhá! :D

Ez úton szeretném megköszönni minden játékosnak, főleg ellenfeleimnek, hogy emlékezetessé tették a vasárnapi napot.

És külön Emeraldnak és a fehérvári Főnixcsarnok csapatának, hogy részt vehettünk rajta. Ez nem az ilyenkor szokásos, illő köszöngetés. Én nagyon jól éreztem magam, remek társaságban, és nagyon élvezetes, tanulságos versenyeken megmérkőzve. Ez hozzásegített ahhoz is, hogy újra komolyabban kezeljem a fantasy-t, immár a 9th age keretein belül, és bízok benne, hogy sikerült ezzel is megfertőznöm a füzesabonyiakat :D

Emerald egyébként mindenki számára elérhetővé tette a végeredményt is, ez is itt kell legyen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fantahammer.blog.hu/api/trackback/id/tr2811702817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása